Ikono­graafia

Ikoonid on lihtsustatud ja äratuntavad sümbolid, mis esindavad kontseptsioone, tegevusi või objekte. Väga hea ikoon töötab visuaalse keelena, millest kõik aru saavad, olenemata räägitavast keelest.

Ikoonipakk

Ikoonide komplekt ehk ikoonipakk on hoolikalt valitud ikoonide kogum, mis on disainitud töötama koos, luues ühtse visuaalse keele ja peegeldades samal ajal brändi ainulaadset iseloomu. Näiteks võib alustav ettevõte kasutada mängulisi ikoone, et edastada dünaamilisust ja uuendusmeelsust, samas kui pikaajalise kogemusega transpordiplatvormi pakkuja võib eelistada kasutada tagasihoidlikumaid ja professionaalsemaid ikoone.

Eri­tellimusena valmivad ikoonid

Kuigi turul on saadaval laialdane valik ikoone ja ikoonipakke, ei pruugi need alati täielikult vastata sinu brändi ainulaadsetele vajadustele. Kui soovid luua tõeliselt eristuva visuaalse identiteedi, siis on rätseplahendusena valminud ikoonid just sulle sobiv lahendus.

Ikoonide stilistika alused

Ikoonide ühtsuse tagamiseks on kindlad viisid, mis määratlevad ikooni üldise välimuse ja meeleolu. Nende põhimõtete järgimine võimaldab luua ikoonipaki, kus kõik elemendid töötavad koos, edastades soovitud informatsiooni selgelt ja lihtsalt. Mõned põhialused, mis defineerivad ikooni stiili on näiteks selle kuju, joone paksus, kasutusviis (joonegraafika või täisvärv), detailsuse tase, värvipalett ja suurus.

Ikoonide alus­raamistik

Ikoonide alusraamistikku kasutatakse uute ikoonide loomisel, et tagada kõikide ikoonide ühtsus, selgus ja visuaalne tasakaal. See on juhend, mis aitab disaineritel luua ikoone, mis kõik järgivad samu reegleid.