Toetav graafika tekitab visuaalset vaheldust. Need disainielemendid tõmbavad või suunavad tähelepanu, edastades ja tugevdades samal ajal brändi identiteeti.
Brändi graafilised elemendid võivad olla igasugustes erinevates vormides ja suurustes, alates logost inspireeritud kujunditest kuni täiendavate elementideni. Näiteks transpordi ettevõtte brändi graafilised elemendid sümboliseerivad liikumise ja turvalisuse ideed, samas kui heaoluvaldkonna bränd võib kasutada elemente, mis kutsuvad esile rahu ja heaolu tunnet.
Brändimustrid mängivad suurt rolli brändi edasi arendamisel, luues tugeva ja äratuntava visuaalse maailma, sügavuse brändi identiteedis ja meeldejääva brändikogemuse. Lisaks on see suurepärane võimalus lõbutseda ja eksperimenteerida, et luua huvitavaid visuaalseid lahendusi.