Tüpo­graafia

Iseloomuliku kirjatüübi kasutamine on justkui tekstiga riietamismängu mängimine. See aitab brändi iseloomu esile tõsta ja sõnumit selgelt ning mõistetavalt edastada.

Pealkirjad

Pealkirja kirjatüüp on nagu sinu sisu esilaulja. See tõmbab tähelepanu, loob kontrasti ülejäänud tekstiga ja teeb pikema sisu ligipääsetavamaks. Hoolikalt valitud pealkirja font peegeldab brändi isikupära. Kujutle julgeid tüpograafilisi lahendusi tehnoloogiasektori idufirmadel või elegantseid käsitsikirja tüüpi fonte luksusbrändidel.

Sisutekst

Stilistiliselt on sisutekst justkui pealkirjade introverdist nõbu, kuid kellel on siiski oluline roll. Sisuteksti stilistika keskendub eelkõige loetavusele, et hoida lugejaid kaasatuna.

Tagavara

Mõnikord ei lähe kõik plaanipäraselt – sellisel juhul tulevad mängu tagavara kirjatüübid. Need on laialdaselt saadaval olevad ning enamikesse seadmetesse eelpaigaldatud fondid. Need toimivad turvavõrguna, kui sinu valitud brändikirjatüüp pole kasutaja seadmes saadaval. Nii võid olla kindel, et su sõnum jõuab kohale, isegi kui disain ei vasta 100% su brändile.

Teksti hierarhia

Sisu, kus kogu tekst on ühesuguse suurusega, võib olla raskesti hoomatav ja igav. Tekstihierarhia aitab luua selge struktuuri, kasutades erinevaid kirjastiile, suurusi ja vahesid pealkirjadel, alapealkirjadel ja põhitekstil. See loob lugejale selge suunise, kust kuhu tema silm liikuma peab. Nii muutub teksti sisu kergesti loetavaks, kaasahaaravaks ja meeldejäävaks. Lisaks parandab see ka ligipääsetavust, aidates abitehnoloogiaid kasutavaid inimesi. Tekstihierarhiat saab luua ka erinevate teksti esiletõstmise tehnikatega.