Logo

Logo on märk, graafiline sümbol, mis esindab sinu ettevõtet, toodet, brändi või organisatsiooni. Selle eesmärk on olla meeldejääv ja äratuntav, aidates inimestel luua seoseid sinu ettevõtte ning selle toodete ja teenustega.

Logotüüp

Logotüüp ehk sõnamärk on sinu brändi nimi, mille disain on loodud unikaalse loo jutustamiseks. Kui logod võivad kasutada ka sümboleid või ikoone,  siis logotüüp põhineb ainult tüpograafial. Kujuta ette signatuuri, mis on sinu ettevõtte nägu, nagu näiteks Coca-Cola looklev kiri või Google’i minimalistlikud, kuid värvilised tähed. See tekstipõhine lähenemine võimaldab brändi nimel esile kerkida, tekitades sõnaga kiiremini seoseid.

Logomärk

Logomärk, sümbol või ikoon väljendab brändi olemust sõnasid kasutamata. Erinevalt logotüüpidest, mis põhinevad tekstil, on logomärgid pildipõhised ja edastavad brändi olemust visuaalselt. Näiteks Nike’i swoosh või Apple’i ampsatud õun on sellised sümbolid, mis tekitavad koheseid seoseid ja ei vaja tekstilist selgitust.

Logo­süsteem

Logost ja märgist eksisteerivad variatsioonid, loovad ühtse süsteemi  erinevateks puhkudeks. Kujutle logomärki, mis kohandub sujuvalt erinevates kanalites - veebilehtedel, sotsiaalmeedias, pisikestel trükimaterjalidel.

Selged juhised tagavad visuaalse ühtsuse, muutes brändi erinevas kontekstis koheselt äratuntavaks. See paindlikkus ja läbitöötatavus on tugeva ja kestva brändi aluseks.

Logo lugu

Head logod ei teki tühjast õhust. Need on hoolikalt loodud, lähtudes ettevõtte ajaloost, tulevikuvisioonist ja üldistest väärtustest. Inspiratsiooni saab ammutada igalt poolt – nimest, valdkonnast, väärtustest või isegi ettevõtte peakontori arhitektuurist või sisekujundusest. Logol on visuaalne narratiiv - lugu, mis ootab, et saaks sinu brändist kõneleda.